Buddha Original Thai Wok bar - egy kis ázsiai a hétköznapokra

Egy külsős munkanap után eldöntöttük, hogy ennénk valami kis ázsiai finomságot. Főként kiéhezve, reggeli nélkül egy hatalmas tál tésztáról ábrándoztam, rengeteg korianderrel. 2 kis társammal először egy népszerű gyors étterem felé vettük az irányt, azonban ott negyed órát kellett volna várnunk az ebédünkre, így úgy döntöttünk inkább a népszerű környéken, ahol megannyi hely van, nézünk egy másik ételt adó helyet. Egy picit azért szomorú voltam, hogy valószínűleg ez nem ázsiai lesz, de végül is úgy voltam vele éhesebb vagyok annál minthogy szomorkodjak ezen.



Ahogy sétálgattunk az Október 6-dika utcán pásztázva a helyeket, belebotlottunk a Buddhába. Egy picit aggódtam, hogy árban ez egy picit drága lesz egy sima hétköznapra, de csodálkozva tapasztaltuk a hely előtt kifüggesztett tábla adatai alapján, hogy egyáltalán nem drágább mint egy sima thai gyors étkezde. Beültünk így hát egy szimpatikus asztalhoz, majd hamarosan megjelent a felszolgálónk, aki pozitív volt és lendületes és jól eladta az italokat és a fogásokat is. Italként az ebédhez friss limonádékat választottunk a főételekben azért bevállalósabbak voltunk.
Ugye megvan, hogy hatalmas tésztáról ábrándoztam ebédre? Ez végülis megvalósult a fiúk részéről, hiszen ők egy pad thai tésztát kértek csirkéből és egy "összelegózott" marha tésztát rendeltek kicsi csípőssel. Én egy teljesen kínai nevű ételt választottam amiről sziklaszilárdan hittem, hogy valami isteni tésztacsoda lesz. Elárulom a titkot, nem az volt:) Egy kókusztejes levest választottam tök véletlenül, amiben mindenféle zöldség volt és csirke, valamint hozzá köretként rizst adtak, amit minden leveshez fogyasztanak a kínaik. Nem vicc, biztos forrásból tudom, hogy még a gulyásleveshez is. Azonban egyáltalán nem volt csalódás a leves. Forró volt, egy nehéz és fárasztó nap után (pedig még csak ebéd volt) nagyon jól esett. Kellemesen csípős volt, annyi zöldség volt benne amennyit esélytelen volt megenni és nagyon jól illett hozzá a köretként vagy csipegetni valóként kínált rizs is. És ami nem utolsó szempont, borzasztóan jól laktam vele. A fiúk is hasonlóan éreztek, a tészták jó minőségűek voltak, a húsok jól voltak elkészítve, minden tökéletesen passzolt egymáshoz. Az ételekkel és a kiszolgálással semmi probléma nem volt, sőt! minden úgy volt tökéletes, ahogyan megtörtént. 

Magával azonban az étteremmel voltak kisebb problémáink. A hely stílusosan berendezett, érzed az atmoszféráján az ázsiai vonalat, nem igazán hagyományőrző, inkább modern és a felszolgálás során is érezhető a lazaság és a jókedv. Azonban az alagsorban elhelyezkedő toalett, valami tragikus állapotban volt. Minden lepukkantnak tűnt, a papírok szerteszéjjel a kukák csordultig megtömve a belmagasság kb egy átlagos magasságú embernek sem elég...Ez a fantasztikus kaják után eléggé lelombozott. 
A kaja közben hangosan üvöltetett zene sem segített igazán fókuszálni, annak ellenére, hogy minden nagyon ízlett. Szerintem a helyhez abszolút nem illett az internetről sugárzott online rádió műsora, amiben főként az agyonhallgatott popdalok szóltak és hozzáspékelve ehhez a rádiós műsorvezetők monológjai...


Szóval összességében szerintem még simán elugrunk a Buddha Thai Wokbar-ok valamelyikébe, mert nagyon finom ízeket hoztak, de lehet, hogy esetleg kipróbálunk majd egy másik helyszínt is a nyugodtabb étkezés nevében, hiszen a városban több helyen is találkozhattok ezzel a lánccal. 

Puszi&Pacsi
Szalai

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések