Központ Bisztró- az újpesti modern

Nem régóta lettem újpesti lakos (3éve lassan:D), de mindig is közel laktam hozzá angyalföldiként, így nem volt számomra ismeretlen a terep. Alapvetően észak pesti lány vagyok, így az itteni dolgokat, környéket ismerem és most már azt hiszem a szerelem is örökre ideköt.:)

Ezért mindig is fontos volt számomra, hogy milyen helyek alakulnak, szűnnek meg, vagy mik változnak az életteremben.  Hiszen szinte felnőttként, amikor szeretnétek barátokkal beülni vagy elmenni valakivel édes kettesben romantikázni, igenis fontos, hogy hova üljetek be. Az emberek vadásszák és ragaszkodnak az igazán jó helyekhez, ami szerintem természetes.

Szóval nagyon boldogok voltunk, amikor kinyitott az Újpest-Központ szívében található Központ Bisztró. SŐT! Sztár is lehettem volna, mert a nyitás után nem sokkal egy kajálás alkalmával felvették,ahogy eszem, de aztán sajnos a hírnév elmaradt.

Na de térjünk is rá a lényegre:)

A hely hozza hangulatában és ételeiben is az alapvető bisztró stílust. Általában foglalás nélkül nem lehet bejutni, nagyon népszerűnek mondható. Ez köszönhető fiatalosságának és lendületességének, a kedves és laza kiszolgálásnak. Szakács-váltások voltak már a hely történetében, így voltak magas és mélypontok.  Valamint mindig vannak menüváltoztatások bizonyos fogásokat illetően.

Ami viszont biztos, mindig megtalálhatóak az étlapon különlegesebb limonádék, Mayer szörpök, burgerek, mártogatós előételek, pár leves és főétel, valamint desszertek. 

Múltkor látogatásunk során, ami frissnek mondható, abszolút meg voltunk elégedve mindennel. Egy nem annyira forgalmas napon a kiszolgálás is teljesen rendben volt és az ételek is ízletesek voltak. Én egy pulled pork szendvicset kértem burgonyával és cole slaw-val, a Férjem(L) pedig egy mexikói stílusú hamburgert, szintén ezekkel a köretekkel. Az étel átlagosnál sokkal jobb volt, a környéken kiemelkedő:)



Most pedg itt az őszinteség ideje...
Alapvetően az ember az alapján mérlegel, hogy mit és mennyiért kap. Ez a hely a bisztró stílust hozza, amiben hozza azt, amit kell neki, sőt még néha meglepetéseket is tartogat. Amit pedig kap az ember a pénzért az összhangban áll a minőséggel. Hiszen ketten 5500 Ft-ot fizettünk a főételeinkért, az italainkért és magáért az élményért, na meg azért, hogy nem kellett aznap főznöm:D

A hely kellemes, barátságos, az ételek finomak és ami nekem nagyon sokat jelent, hogy mindig mindent megpróbálnak megoldani.Bármilyen óhaj, sóhaj kívánság van, nincs szájhúzás. Odafigyelnek az ételallergiásokra, főleg a gluténérzékenyre.) Érezhető a hely szellemiségén az előremutatás, az, hogy mennyire vendég központúság uralkodik és hogy mindent megtesznek azért, hogy a Központ Bisztró legyen Újpest első számú helye. Annak ellenére, hogy tudják, hogy ez a helyezés már rég az övék, szerintem:)

(Azért halkan megjegyzem, hajrá Calavera!!:))

Puszi&Pacsi,
Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések